4. You can't kill the METAL

Kończą się przyjemności, jutro powrót do szkoły, jednak na szczęście tylko tydzień, w piątek rada i bye! szkoło. Wreszcie czas na czytanie (i nadrabianie) książek, oglądanie anime i seriali. Strasznie mnie ciągnie, żeby zrobić sobie re-watch wszystkich odcinków Sherlocka i chyba to zrobię, bo oczekiwanie na 3 sezon jest naprawdę bolesne. Całe szczęście, że będę mogła zobaczyć Freemana i Cumberbatcha w Hobbicie, choć na to też niestety trzeba sporo czekać. 




 Z Zakopanego już powróciłam, wyżej zdjęcia. Będą one pojawiać się stopniowo, bo chcę mieć co wstawiać w przyszłych notkach, a tych zdjęć nie jest dużo niestety. :D Z wycieczki wróciłam jedynie z dwiema pozytywnymi rzeczami i to takimi, które kupiłam podczas zwiedzania. Przypinki + książka z krakowskiego empiku. 



Ostatnio bardzo Ironowo u mnie, choć aktualnie bujam się pomiędzy paroma zespołami, co mi wcale nie przeszkadza. Sonata Arctica, Lynyrd Skynyrd, trochę Scorpionsów i Ironów właśnie. A terach chyba najwyższa pora nadrobić dwa ostatnie odcinki Gry o tron, bo mam zaległości w tej kwestii, a nie mogę ruszyć z nowymi serialami, dopóki nie skończę tego.

She'll make you crazy
She's such a teaser
Says you're the only one but don't believe her


7 komentarze:

    On czerwca 17, 2012 Besia pisze...

    uwielbiam drugie zdjęcie, jest nieziemskie! *-*

     

    So cool photos! :)

     

    Uwielbiam "Hobbita" ;) Oddaj mi te zaczepki! Akurat kupiłaś wszystkie z moimi ulubionymi zespołami ;)
    _______________________________
    www.public-reading.blogspot.com

     
    On lipca 21, 2012 Julia D pisze...

    O ja Hobbita się nie mogę doczekać. Książkę kiedyś czytałam to w kilka dni, tak mnie wciągnęła.
    Ja myślę że jak skończę 7 sezon Supernatural to zacznę od początku oglądać, bo w październiku dopiero ósmy będzie, a ja już nie mogę się doczekać.

     

    Lubię Zakopane :) Właśnie przypomniałaś mi, że dawno tam nie byłam... Po ile przypinki?

     

    Chciałabym taką zaczepkę z The Beatles <3

     

    Przypinki były chyba po 5 albo 4 zł. :) Nie pamiętam dokładnie ceny, bo były jeszcze mniejsze i tańsze.

     

Blogger Templates by Blog Forum