3. Satan's bed

Uwielbiam to uczucie, kiedy znów mam ochotę czytać książki, oglądać seriale, czytać mangę i oglądać anime, czego długo, bardzo długo nie robiłam. Z seriali mogłabym zacząć oglądać Torchwood, jednak przede wszystkim skończyć White Collar. Z mangi mam masę yaoi i shounen-ai, które tylko czekają na przeczytanie, a może nawet jakieś Doujinshi. Z anime dokończyłabym Hetalia i Soul Eater oraz zabrałabym się za Pandora Hearts i Hellsing. Przede wszystkim jednak musiałabym nadrobić Naruto Shippuuden, bo utknęłam gdzieś na 222 odcinku, no i powinnam ruszyć z mangą. Najlepsze jest to, że mogę zacząć robić to wszystko na raz i nie będę miała wyrzutów sumienia, że się obijam, bo właśnie o to teraz chodzi. ;3


Mam nadzieję, że będzie później burza, uwielbiam w czasie deszczu i grzmotów czytać książkę, a wiem, że tylko to mnie teraz zmotywuje do zejścia z komputera. Szkoda, że nie posiadam umiejętności czytania mangi, oglądania anime i Gry o tron, czytania książki oraz słuchania muzyki jednocześnie, bo jest tyle rzeczy, które chciałabym zrobić, a jestem tylko jedna i nie mogę się rozdwoić. 


Z drugiej strony nic mi się nie chce, najchętniej zakopałabym się w kocyk, nie wychodziła nigdzie i nie robiła nic przez najbliższe dni, aż do poniedziałku, kiedy to nie mam wyjścia i muszę jechać w góry. Raz się z tego cieszę, raz nienawidzę. Raz mam pozytywne myśli, raz negatywne. Jestem pełna sprzeczności i to mnie frustruje. 


Słyszę grzmoty, chyba jednak będzie burza. W takim razie uciekam do książki, później nadrobię Grę o tron (zaspoilerowałam sobie finał 2 sezonu, wiedziałam, że nie powinnam wchodzić na tumblra, sic!) i poczytam Seven Days (ależ mnie wzięło na yaoi i shounen-ai, czuję, że zbliża się re-watch Junjou Romantica). Po przeczytaniu wczoraj Koisuru Boukun zbierałam szczękę z podłogi, dlatego muszę znaleźć mangę w tym guście. 

1 komentarze:

    On czerwca 07, 2012 Besia pisze...

    ooo, dałabym dużo za taką wielką burzę! albo mniejsza tez może być! :D tumblr to zło, zaspoilerowałam sobie tam praktycznie połowę Gry o Tron. -.- jak ja się dzisiaj potwornie nudzę, nie masz pojęcia!

     

Blogger Templates by Blog Forum