1. Początki


Tak to jest, gdy ma się przyjaciółkę, która całkowicie nieświadomie i niezamierzenie wywiera na ciebie tajemniczy wpływ. Ja bynajmniej nie narzekam, bo założenie takiego bloga planowałam od dawna i wreszcie nadarzyła się ku temu okazja. Tutaj więc będę publikować swoją amatorską fotografię, którą tworzę dla przyjemności, ponieważ jest to jedna z moich pasji. Dawno nie robiłam żadnych zdjęć, zacznę więc od tych najstarszych i błagam: weno, wróć! 



A już za niedługo, bo 11 czerwca czeka mnie wycieczka do Zakopanego, która będzie jednocześnie pretekstem do sfotografowania - mam nadzieję! - czego ciekawego. Tym bardziej, że pierwszy raz będę w tym miejscu. Trzymam kciuki, żeby wycieczka nie okazała się niewypałem. :)

Przypuszczam, że ten blog nie będzie skupiał się jedynie na fotografii. Może będę tutaj pisać również o moich innych zainteresowaniach: mandze, anime, muzyce? Zobaczymy. :)

2 komentarze:

    On czerwca 02, 2012 Besia pisze...

    aaa! to o mnie! jestem geniuszem zła, poczuj me widły nad Twoją głową! :D

     

    Jeszcze mnie na złą drogę sprowadzisz. :D

     

Blogger Templates by Blog Forum